13 Mart 2013 Çarşamba

Zara 2013-Benim Seçtiklerim


















 Denediğim,bayıldığım ve ayağıma olmayan babet:(
Zara ilk açıldığında nasıl gözüm dönmüştü daha dün gibi hatırlıyorum..Sanki bedava gibi tüm ürünlerine yapışmıştım..Beğendiğim herşeyi topladığımı hatırlıyorum.Her neyse;her sezon mutlaka bir kaç bişi alırım Zara'dan..Özellikle ayakkabıda kendilerini aştıklarını düşünüyorum..Bazen 36 numarası ayağıma büyük gelsede genelde ayakkabı seçimimi Zara'dan yada Nine West'ten kullanıyorum..(Nine West'in rahatlığı çoğu ayakkabıda yok ki çok ünlü markalarda bile,denedim gördüm)Evet kalıpları bazen uymuyor,en son geçenlerde denediğim babetin bol kalması gibi..Ucuna pamuk bile koymak istedim o kadar güzeldi..Tabi artık evlenince ayakkabının içinden çıkan pamuğu gören kocamın yüz ifadesini düşününce vazgeçtim:)Bakalım seçimlerimi beğenicekmisiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder