18 Aralık 2012 Salı

Yeni Yıl Geliyor,Süslensin Evlerimiz:)

Gelsin 2013..



Panora Alışveriş Merkezi her yıl olduğu gibi bu yılda süslemeleriyle göz kamaştırıyordu..



 Mudo Home'da yılbaşı için hazırlanan çam ağaçlarıda diğer gördüklerimden farklı ve güzeldi:)

 



Her yıl Boyner Evde harika yılbaşı süsleri oluyor..Her seferinde ağzımı ayırıp şu mu bu mu diye kararsız kalıyorum..Bence en iyisi..Boyner Evde..


Evinizi süslemeyi düşünüyorsanız kesinlikle Boyner Mağazalarına uğrayın..Eminim sizlerde çok çok beğeneceksiniz..Şimdiden Mutlu alışverişler:)

 
 
Sizler için Boyner Evde Mağazasından seçtiklerim..Dilerseniz online satış sitesinede göz atabilirsiniz.
 














2 yorum:

  1. süsleer çok güzelmiş gerçekten de ben en çok tanti toniden aldığını merak ettim :) onun ürünlerini de çok seviyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim,kek ve muffin kalıbı almıştım:)Şuan indirim var aklınızda bulunsun:)

      Sil