21 Nisan 2012 Cumartesi

huu huu yemekte ne vaar:)

Artık yemek yapmaya kendimi alıştırsam iyi olacak..Neyse nerdeyse yıllar oldu pilav yapmayalı e pilavı tutturmakta zor iş tabi(gerçi ben kırk yılda bir yaparım ama hep iyi yaparım)babam benim yemeklerime her zaman bayılır,canım isteyecekte yapıcam bişiler:)bugün artık koyuldum işe mısırlı pilav ve kremalı tavuk yaptım hemde nefis yaptım:)beni alan yaşadı valla:))

İlk başta pilav nasıl yapılıyodu unuttuğum için, annemde evde olmadığı için açtım internetten baktım ılık suda pirinçleri bekletmek gerekiyormuş bende denileni yaptım neyse gel gelelim süzmeye evde ara ara küçük delikli süzgeç yok..e sonuçmu?pirinçlerin yarısı lavaboya döküldü..ama vazgeçmek yoktu devam edildi:)



pilav gördüğünüz üzere tane tane:)üzerindeki kremalı kaşarlı tavukla şeklide pek güzel oldu:)  (bu arada böyle şeyler benim için büyük başarı olduğundan görgüsüz görgüsüz paylaşmak istedim sizlerle:) )
Aşkla kalın,hamarat kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder