7 Eylül 2011 Çarşamba

TOO FACED !!


 İlk aldığım ürün buydu gerçekten inanılmaz bir ürün fiyatı 50 lira filandı yanlış hatırlamıyorsam daha sonra gidip aşağıdaki ürünü aldım, biraz daha pahalı e pahalı olunca bu daha iyidir dedim ama inanın yukarıdaki resimde görmüş olduğunuz pembeli olan kesinlikle ve kesinlikle daha iyi..Bir kez daha anlamış oldum ki pahalı olan herşey en iyisi olmuyor:)(şeffaf rengini öneriyorum zaten resimde görmüş olduklarınız şeffaf renkli olanlardan)
 Bu rimelde kirpik eklemeli diye geçiyor,almadan deneyin derim ben memnun kalmıştım dediğim gibi kokusuda çok güzel:)
Eğer bu markayla hala tanışmadıysanız gerçekten yazık:)Ki bide benim gibi dolgun dudaklarınız olsun istiyorsanız size tek ve %100 önerebilceğim bir marka"Too Faced Lip İnjection"..Ben böyle bir ürün görmedim inanın görmedim:)Dudak dolgunlaştırıcı bir çok ürün denedim gelin görün ki bu ürün bence mucize..Sürdüğünüz an dudaklarınız yanıyor aynı zamanda kızarıyor,rengi çok güzel oluyor..Her neyse sonra şişmeye başlıyor dudaklarınız ve mucize gerçekleşiyor:)Ne dolgu yaptırmanıza gerek kalıyor nede ruju taşıra taşıra sürmenize:)Bu markanın rimelide iyi aynı zamanda çok güzel kokuyor,çilek gibi sanki..Too Faced ürünlerini "Sephora"dan temin edebilirsiniz.
PS:Biraz taşırarak sürün,taşırdığınız yerlerde kızardığı için dudaklarınız daha kalın görünüyor!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder