3 Eylül 2011 Cumartesi

Kim Nereden Giyinmiş?

Hepimizin bir merakı vardır özelliklede ünlüler konusunda;ne giymişler nereden almışlar..Bir çoğumuz merak ederiz bazen araştırırız ama ne yazıkki çoğu zaman sonuca ulaşamayız..Mesela ben Sinem Kobal'ın giyimini çok beğenirim..Tarzı kesinlikle çok iyi..Nerede nasıl giyineceğini bence çok iyi biliyor..Dergilerden birinde stil danışmanının Tuvana Büyükçınar olduğunu okumuştum ne kadar doğru bilemiyorum..Davetlerde hep A46 markasını tercih ediyor biliyorum fakat stil danışmanlığı konusu hakkında çok fazla bir bilgim yok:)Bu arada Tuvana Büyükçınar'da muhteşem bir tasarımcı,gerçekten helal olsun demedende konuma geçmek istemedim:)Dizileri,filmleri izlerken aa şunun busu güzelmiş,aa bununda şusu güzelmiş demekten kendimizi alıkoyamayız:)Şimdi yardımımıza yetişen kahramanı açıklıyorum(bu arada ismini ne yazık ki bilmiyorum)ve sizleri buraya davet ediyorum..Kendisini sürekli takip ediyorum,bir kere kimde ne gördüyseniz soruyorsunuz ve size elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor..Bizim meraklarımızı gidermekle kalmıyor birde nerede satıldığına kadar gerek adres veriyor gerekse internet sayfasını açıklıyor..Çook çook teşekkürler "ondagördüm.com"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder