11 Eylül 2011 Pazar

Adım Adım Hayallere..


 
Adım adım hayallerime doğru yol alıyorum:)Bu aralar yaptığım,tasarladığım şeyler çok beğeniliyor,insanlar nereden aldığımı merak edip soruyorlar..Çok ama çok hoşuma gidiyor..Mesela bugün kuzenime yaptığım bluza bir sürü iltifat yağdı..Çok gururladım..Çünkü ben ki teğel bile almasını bilmiyordum..Evet 25 yaşındayım ama daha önce elime iğne almışlığım bile yoktu..Şimdi ise;sıkıldıkça birşeyler yapıyorum..Etekmiş,bluzmuş,elbiseymiş..Hepsini zamanla paylaşıcam zaten..Şuan daha yolun başındayım biliyorum..Ama mutluyum..Çünkü klasik tarzın dışında kafamdan ne geçiyorsa,neyi giymek istiyorsam çat pat dikişlerimle dikip giyiyorum..Benim için büyük mucize:)Şimdi zorunlu staj eğitimim var..Ve çok şükür Ankara'daki en iyi firmalardan birindeyim..Ankara tekstil konusunda çok fazla gelişememiş bi yer olsada;staj yapacağım yer herkesin yıllardır bildiği iyi bir marka..Bu hafta artık son kez daha önce bahsetmiş olduğum modacının yanına gidicem..E ne öğrensem kardır değilmi:)Buda benim için büyük bir şansdı..Orada çok özel insanlarla tanıştım,müşterilerin ne istediklerini anlamaya çalıştım hııı bide tabi ağzımın sularını akıttığım harika elbiselerin az çok nasıl yapıldığını öğrenmeye çalıştım:)Ve şunu çok iyi anladım;hayatta hiç birşey görüldüğü gibi kolay değil..Umarım herkesin hayalleri gerçek olur..Herkes mutlu olur..


Sevgiyle kalın..Aşkla kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder