7 Ağustos 2011 Pazar

Kalite






Moda sektörünü tanımadan önce bana göre tüm gece kıyafetleri aynıydı..Ama şimdi anlıyorumki kumaş çok önemli..İnanın elbisedeki drapenin duruşunu bile etkiliyo..Artık hangisi kaliteli yada hangisi değil çok rahat anlayabiliyorum.Bazen çok iyi markalarda bile standartın altında kumaşlar kullanıldığını görüyorum ve artık tercih etmiyorum.Türkiye'de hala bu konuda çok gerilerde kaldığımızı düşünüyorum.Geçenlerde Roberto Cavalli'nin bir elbisesini gördüm harikaydı,incecik kumaşı bedene oturan kalıbıyla muhteşem görünüyordu.Türkiye'de bu standartlarda elbiseler çok fazla yok bence markadan çok önemli olan kumaşı,duruşu,kalitesi..Haute couture aslında bize bu kaliteyi sunuyor..Kumaşları siz tercih edebiliyorsunuz zaten bir çok tasarımcı yurtdışından getirtiyor kumaşlarını..Ayrıca beden ölçülerinize göre dikildiği için vücudunuzada uygun oluyor..Bu konuda çok fazla araştırma yaptım aslında çok uygun fiyatlara bile harika elbiseler diken insanlarla tanıştım..Demek istediğim şu ki eğer sizin için önemli bir geceye katılacaksınız ilk başta haute couture mağazalarına bakın derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder