14 Ağustos 2011 Pazar

Pazar Pazar Ne Yapılır?Hiç Bir Şey Yapılmaz Yatılır:)

Off yazı çok sevmeme rağmen bu yaz hiç birşey anlamadım..Normalde evde durmazken şimdi aylardır doğru düzgün biryere gitmedim birşey yapmadım,yapasımda pek yok gerçi..İnsan alışınca herşeyi sevgilisiyle yapmaya,o yanınızda olmayınca dut yemiş bülbüle dönüyo..Off off..Neyse Pazar günlerini oldum olası pek sevmemişimdir..Neden bilmem ama benim içime kasvet verir..Bende anneme yanaştım "anne hadi bişiler yapalım"diye amacım biraz çıkıp şu içimdeki kasveti dağıtmak amaa nerdee annem yok sıcak yok napıcaz deyip tıktı yine beni eve..Arkadaşlarımda eminim hepsi şuan sevgilileriyle yok brunch yapıyorlardır yok geziyorlardır yok neyse ne işte..Aramıyorum bile moralim bozulcak diye..En iyisi kendi başıma takılmak..Saçımdaki sarımsak kokusu şuan buram buram burnuma yerleşmeye çalışsada keyfimi kaçırmıcak..Kaşımdaki sarımsak hem derimi yakıp hem kaşıntı versede hayır hayır mutluyum ben..Sigaram kalmamış ve saçımdaki strecfilm ile markete gidemiceğime göre yok yok sinirlenmicem ben..Şimdi siz her yanım sarımsak kaplıyken ne yaptığımı merak ediyor olabilirsiniz..Saçlarım 25.5 senedir hala omuzlarımda hiç uzadığını görmedim..Kuzenimde sarımsak sür ,badem yağı sür,zeytin yağınıda unutma deyince şuan kafamda bu anlatmış olduğum kokteyl havasında maske mevcut..E kaşlarımda seyrektir benim deyip vurdum sarımsağı kaşlarıma şimdi sarımsak sarımsak oturuyorum işte..Bu arada işe yarıyor şahit oldum yoksa bu işkenceye dayanırmıyım sanıyorsunuz..Neyse işte öyle yani..Gidip kitap okuyum bari..Size iyi Pazar'lar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder