23 Ağustos 2011 Salı

Ne Giydim?Nereden Ne Aldım?







Bir kaç gün sonra sevgilimin kuzeninin doğum günü,benim içinde çok değerli olduğu için bugün çıkıp bişiler almak istedim..İlk resimde nasıl giyindiğimi görüyorsunuz:)Açıkçası hala çok süslenesim olmadığı için renkli ama rahat giyinmeyi tercih ettim..Mağazaların çoğu indirimde uğrayın bir bakın derim,ayrıca nedenini anlamadım ama yeni sezonlarda bi hayli ucuz geldi bana..Zara'da çok güzel kabanlar vardı bayıldım diyebilirim,ikişer düğmeli klasik modellerden..Ayrıca çantalarıda şahane..Steve Madden zaten %70 indirim yapmış..Çok Çok uygun fiyatları ..Ayrıca yine gelin adayları okuyorsa yazımı ve gelinlik için ayakkabı hala almamışlarsa kesinlikle gidin bakın derim hem fiyatları çok uygun hemde çok rahat şahsen giyip denedim önden çapraz bantlı üzeri taşlı olanları ise favorim oldu üstelik fiyatıda 79 liraydı..Ben yine dayanamayıp kendime babet aldım taşları çok hoşuma gitti,almışken dedim annemede bir çift alayım:)İkimizin bilmem kaçıncı aynı ayakkabısı oldu:)Kuzenimize Zara'dan çok şık bir elbise aldım siyah tek omuz askılı ve mini sizler için açıcaktım fakat baktım paketi yırtıyorum geri kapadım ama hediyeyi verdiğimde unutmazsam onun resminide paylaşıcam..Kardeşime düz V yaka tshirt aldım(erkeklerde V yaka thsirtleri severimde ben)Kendimede son olarak Tally Weijl'den son zamanlarda dilimden düşürmediğim hardal sarısı bodyi aldım..Tally Weijlde fiyatlar çok komik rakamlar inanın gece elbiseleri filan 15 -20 TL arası..Sözde bugün kendime hiç bişi almıcaktım,dolap doldu taştı ama gelin görün ki benim gözüm hala doymuyo..Bu arada taba renkli pantolonlardan edinin bence çok tarz duruyor..Neyse bugünde böyle geçti gitti işte..Şafak kaç bakalım..
Bluz:Kendi tasarımım,ben diktim:)
Pantolon:Zara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder