29 Ağustos 2011 Pazartesi

Favori Parfümlerim:)






Çiçekli,meyvalı,şekerli olsun benim parfümüm,geziyim öyle lolipop kıvamında:)Özelliklede yazın bu kokular dahada cazip geliyor bana,insanın yüzünü gülümsetiyor resmen..Zaten paylaştığım parfümlerdende anlaşılmıştır ne tarz kokulardan hoşlandığım ama yinede bir sıralama yapıcak olursam:)
-Escada Ibiza (artık Tr'de bulamıyorum bu parfümü ne yazıkki)
-Victor&Rolf Eau Mega ( yeni keşfettim yok böyle bir koku kesinlikle tavsiye ediyorum)
-Escade Sunset Heat ( süpeer süper..yalnız bu parfümü kokladığınızda gerçekten yemek isticeksiniz:) )
-Coco Mademoiselle (diğerlerinden farklı daha feminen bir koku)
-Moshino Cheap&Chic (bu kokuda inanılmaz kalıcı)
-Chanel Chance (bir kaç yıl önce kullanmıştım çiçekli ve baharatlı bir koku)

*Erkekler için ise;hem kardeşimin hemde sevgilimin kullandığı "SCULPTURE" bu kokunun dayanılmaz bir çekiciliği var..Eğer sevgilinize,eşinize parfüm alıcaksanız bir deneyin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder