20 Ağustos 2011 Cumartesi

Bugün Ne Giydim?


 Tayt yakın çekim:D

Bugün hava inanılmaz sıcak,aslında canım hiç bişi yapmak istemesede kuzenim kolye alıcam dediğinde bende alyanslara bakarım bide bileklik almayı düşünüyordum ona bakıyım dedim ve evden çıktım..Alyansların fiyatları bizim düşündüğümüzden daha uygundu..Ayrıca aklımda karar verdiğim için sanırım bu konudada hiç zorlanmıcaz..Sevgilime kalsa askerdeyken alıcak:)Neyse tek taş yüzükler harika bu arada benimde tektaşım olduğu için size tavsiyem (gelin adaylarının dikkatine) pırlanta alıcaksanız kesinlikle beyaz taş alın..Ben hiç bilmezdim pırlantadada öyle renkler olduğunu mesela sarı taşlısıda aynı beyaz taş gibi duruyor fakat parlaklığı beyaz taşlıların yanında baya sönük kalıyor benden söylemesi:) Fiyat farkıda oluyor buda aklınızda bulunsun (yani fiyatı biraz yüksek)..Neyse kuzenimin kolyesini ben seçtim hatta kendimede almayı düşünüyorum sizde bir bakın istedim şimdi:)Bu kolyelere 2yıldır çok rastlıyoruz..Şans kolyesi..Umarım alan takan herkese şans getirir..

Kolye:Orhan Altıntuğlu
Şapka:Zara
Gözlük:Rayban
Tshirt:Mango
Tayt:So PopArt
Çanta:Mango

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder