8 Ağustos 2011 Pazartesi

Dağınık Topuz Modelleri








Ben bu tarz saçları çok beğeniyorum,hem salaş hemde şık duruyor bence..Kuaförlerin bir çoğu dağınık topuz dediğimiz zaman saçlarımızı kıvır kıvır yapıp bizi sahneye çıkıcakmışız gibi hazırlıyorlar..Aslında kuaför seçimi gerçekten çok önemli..Sizi tanıyan,tarzınızı bilen insanlara saçlarınızı emanet etmek gerekiyor..Ben bu konuda çok çektim diyebilirim:)İran caddesindeki Red&White kuaförde çalışan zevkine ve elinin becerisine güvendiğim hatta Ankara'da tek geçtiğim insan başka şehirde kendi kuaförünü açınca benim saçlarım yine rezil oldu..Neyseki hala görüşüyoruz en kısa zamandada gidip yine saçlarımı ona emanet edicem..Ankara'da yine zevkine ve yeteneğine güvendiğim bir isim daha var,gerçi orada çalışanların bir çoğu iyi..Tony&Guy Gordion şubesi..Buradan kuaför araştıran insanlarada yardımcı olmak istedim..Gidin bi görün derim..Paylaştığım saç modelleride sizler için bir fikir olsun istedim..





Bilgi için cerenyarici@hotmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder