1 Temmuz 2011 Cuma

Hmm..Makarna Pişiricisi mi?


Markafoni alışveriş sitesini eminim duymuşsunuzdur.Hergün bir çok marka sitede yer alıyor ve sizde güvenle alışveriş yapabiliyorsunuz.Bugün Zevro diye bir marka vardı mutfak aletlerinin bulunduğu..Benimde tabi hemen ilgimi çekti malum çeyiz hazırlıkları:)Çok ilginç gelen bu mutfak aletlerini sizlerle paylaşmak istedim.İlk resimdeki ürün makarna pişiricisi..Gayet kullanışlı görünüyor,en azından çubuk makarnaları tencerereye sığdırmak için kırmak zorunda kalmayız diye düşündüm:) 2.resimdeki ürün ise bakliyat saklama otomatı..Çok ilginç ve çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum.Hergün yeni bir ürün çıkıyor açıkçası takip etmek bile bazen çok zor oluyor.Ama ben seviyorum böyle farklı ve kullanışlı şeyleri..Bu yüzden burdada paylaşmak istedim.. Bakalım sizler nasıl bulcaksınız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder