10 Temmuz 2011 Pazar

Gelin Adaylarının Dikkatine!!


Ankara'da tanınmış bir modacının yanında çalışıyorum ve yaz boyunca ne öğrenebilirsem yanıma kar kalacağını düşünüyorum.Benimde tüm genç kızlar gibi hayalimdir "kusursuz bir gelin olmak"..Bende hazır böyle mesleğine yıllarını vermiş,zevkine güvendiğim patronuma sordum;kusursuz bir gelinliğe sahip olmanın yollarını..Çünkü benim gibi araştırıyorsanız eğer gelinlikte kullanılan tüllerin bile bin tane çeşiti var..Ama en iyisi,en güzel duranı hangisi pek çoğumuz bilmiyoruz..Bende bunun cevabını alır almaz,burda paylaşmak istedim;bir kere tül istiyorsanız kesinlikle "avrupa tül"tercih edin çünkü hem parlak hemde dokusu çok iyi,eğer dantelden yana kullanıcaksanız tercihinizi "fransız danteli"kullanın,bu dantelin özelliği diğerlerinden daha ince olması ve daha zarif durması,gelinliğiniz taşlı olacaksa eğer kesinlikle ve kesinlikle "swarovski"kullanın,bu taş diğerlerinden daha parlak ve gösterişli durur maliyeti biraz fazladır ama el beceriniz varsa yani el işi biliyorsanız swarovski taşları satan yerlerden temin edip üzerini sizde işleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder